تکمیل زیرساخت‌های ۸ مجتمع گردشگری در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ محمدرضا سهیلی از تکمیل زیرساخت‌های ۸ مجتمع گردشگری در سطح استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری خبر داد.

به‌گزارش کردپرس، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اهمیت مجتمع‌های خدمات‌رفاهی بین‌راهی برای خدمت‌رسانی مناسب به گردشگران، برنامه تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

سهیلی افزود: در میان مجتمع‌های گردشگری استان ۸ مجتمع با محوریت مسیر اربعین برای تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در سال جاری اقدامات لازم در دست اقدام است.

او با بیان اینکه در سال آینده این برنامه با جدیت ادامه خواهد یافت، گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان ۵ میلیارد تومان برای تکمیل این زیرساخت‌ها اختصاص یافته است.

سهیلی با اعلام اینکه این اعتبارات برای انتقال آب، برق، گاز و ایجاد سرویس بهداشتی در این مجتمع‌ها هزینه می‌شود، تاکید کرد: به زودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سطح استان آغاز می‌شود.

او گفت: استان کرمانشاه با توجه به اینکه یکی از مقاصد اصلی سفر و یکی از مهم‌ترین مسیرهای عبور زوار عتبات عالیات در کشور است، ضرورت دارد که خدمات مناسب و با بهترین کیفیت را در اختیار گردشگران قرار دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، تصریح کرد: توجه به سلامت گردشگران و ارائه خدمات مناسب در مسیرهای اصلی استان یکی از اولویت‌های مدیریت ارشد کرمانشاه است که با جدیت در حال پیگیری است.

در استان کرمانشاه ۱۸ مرکز خدمات گردشگری بین‌راهی در مسیرهای اصلی سفر فعال هستند.

کد خبر 40587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha