انشعابات غیرمجاز برق بلای جان کودکان  حاشیه نشین ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر ضرورت حل مشکلات انشعابات قانونی شهروندان ساکن در محلات حاشیه نشین از تهدید انشعابات غیرمجاز برق برای کودکان در این محلات خبر داد.

به گزارش کردپرس از شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز به مشکلی از جهت ایمنی برای شهروندان و به ویژه کودکان محلات حاشیه شهر تبدیل شده است.

او افزود: با حضور در محلات حاشیه شهر به خطراتی که کابل های برق غیرمجاز ایجاد کرده و حتی در دسترس کودکان نیز قرار دارند می توان پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: انتظار داریم به صورت قانونی در راستای حل مشکلات شهروندان اقدام و کسب رضایتمندی آنها مورد توجه قرار گیرد چرا که شرایط منازل این شهروندان به گونه ای است که نمی توانند حق و حقوق قانونی شهرداری ها را پرداخت کنند و از سویی دیگر در محرومیت از انشعابات قانونی قرار دارند.

نوروزی خواستار توجه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به ایمنی محلات شده و ابراز امیدواری کرد که هیچ حادثه ای را برای شهروندان در این راستا شاهد نباشیم.

کد خبر 40549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha