اگر قباد طالبانی راست می گوید از دولت کناره گیری کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ «ملاجهاد حسن» عضو فراکسیون حزب پارتی در پارلمان کردستان در پاسخ به پیام سخنگوی اتحادیه میهنی کردستان گفت:« ، اگر قباد طالبانی راست می گوید از دولت کناره گیری کند! زیرا نمی توان جهت برطرف کردن نگرانیهای رئیس اتحادیه میهنی ، از ترور چشم پوشی کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از باسنیوز: سخنگوی اتحادیه میهنی در آخرین اظهارات خود اعلام کرد که گویا حزبش از کابینه نهم دولت اقلیم گله مند است و تا رفع این کدورتها در جلسات دولتی شرکت نمی کند.
درمقابل ملاجهاد حسن نماینده حزب دمکرات کردستان در پارلمان اقلیم به باسنیوز گفت:«حزب پارتی نمی تواند در مقابل ترور چشم پوشی کند تنها به این دلیل که از نگرانیهای رئیس اتحادیه میهنی کاسته شود.»
او به این هم اشاره کرد قباد طالبانی و برادرش برای محافظت از خودشان در برابر اتهام درگیرشدن در پرونده ترور از اینکه تمام دستاوردهای اقلیم کردستان را به خطر بیندازد باکی ندارند،به همین دلیل وزیر و مسئولین تیم اتحادیه میهنی را تهدید کرده و آنها را از رفتن بر سر کار منع کرده است ، اما وی اگر صداقت دارد بهتر است که از دولت کناره گیری کند.
به نظر این نماینده پارتی این کارهای خام و بی تجربەگی بافل و قباد طالبانی در نهایت به ضرر اتحادیه میهنی تمام می شود.
وی تاکید کرد: رؤسای اتحادیه میهنی علیرغم اینکه به هر نحوی تلاش می کنند که کردستان را تجزیه نمایند ، تاکنون کسی آنها را جدی نگرفته ،خود نیز به ضعف روزافزون خود واقفند، و حامیان خود را از دست داده اند‌.

کد خبر 40363

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha