احیای کارخانه پرریس کردستان پس از پنج سال تعطیلی

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با تلاش های جدی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سال گذشته و با واگذاری کارخانه تولیدی پرریس کردستان به سرمایه گذار جدید، مقدمات بازگشت این کارخانه به چرخه تولید پس از پنج سال تعطیلی فراهم شد.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان، گفت: بیش از پنج سال است این کارخانه تولیدی تعطیل بوده که پس از اعلام ورشکستگی مدیریت سابق آن از سال گذشته، با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان، احیای کارخانه در دستور کار جدی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مدیریت جدید این شرکت متعهد شده با تکمیل فعالیت های این کارخانه و رفع موانع پیش رو، میزان اشتغال مستقیم را به ۳۰۰ نفر برساند.

رئیس کل دادگستری کردستان افزود: واگذاری این کارخانه به سرمایه گذار جدید، طبق مقررات قانونی و در چارچوب مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: علیرغم اتفاقات و اغتشاشات اخیر در استان کردستان و توجه ویژه دستگاه قضایی استان به مقوله امنیت، این دستگاه از دیگر وظایف ذاتی خود غافل نبوده و با جدیت از سرمایه گذاری و توسعه استان پشتیبانی می کند.

کد خبر 40267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha