جزئیاتی از ماجرای خودکشی «هستی حسین پناهی» دانش آموز دهگلانی

گزارش ها حاکی است ظهر روز چهارشنبه سرویس دبیرستان متوسطه اول خاتم الانبیا دهگلان، حوالی ساعت ۱۳ به سمت روستای قروچای در حرکت بوده است تا دانش آموزان این روستا را به منزل برساند.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این گزارش، در همین حین و در مسیر روستا، «هستی حسین پناهی» که به گفته دوستانش در آن روز از وضعیت روحی خوبی برخوردار نبوده است، درب مینی بوس را باز کرده و خود را به بیرون پرتاب می کند که در اثر آن دچار مصدومیت شده و به بیمارستان دهگلان انتقال می یابد.

در بیمارستان دهگلان نیز با توجه به وخامت حال وی و بر اساس دستورالعمل های امداد و درمان، درخواست اورژانس هوایی شده و هستی حسین پناهی از طریق بالگرد به بیمارستان کوثر سنندج انتقال یافت.

سوپروایزر بالینی بیمارستان کوثر در این ارتباط به خبرنگاران گفت: بیمار بعد از افتادن از ماشین در مسیر دهگلان به روستای قروچای، دچار خونریزی مغزی و افت هوشیاری می شود که با توجه به حساسیت وضعیت بیمار، با امداد هوایی به سنندج منتقل می شود.

آرام نزاکتی افزود: در هر جایی که اتفاق و حادثه ای می افتد فوریتهای پزشکی پیش بیمارستانی، به محل حادثه مراجعه و بیمار را به یک مرکز درمانی منتقل می کنند و بعد از ثبات وضعیت او را به مرکز درمانی مجهزتر منتقل می کنند.

وی اظهار کرد: خانم حسین پناهی نیز بعد از ثبات وضعیت در مرکز درمانی دهگلان، با امداد هوایی به بیمارستان کوثر سنندج منتقل شد.

سوپروایزر بالینی بیمارستان کوثر ادامه داد: موقعی از امداد هوایی استفاده می شود که زمان طلایی برای مریض لحاظ شود و حضور او در ساعات اولیه حادثه در مرکز درمانی پیشرفته حائز اهمیت باشد.

نزاکتی یادآور شد: بیمار بعد از انتقال به این مرکز درمانی، تحت نظر سرویس مغز و اعصاب و جراحی و سی تی اسکن قرار گرفت.

وی بیان کرد: این بیمار در حال حاضر تحت دستگاه تهویه مکانیکی است و دیروز برای اقدامات ثانوی به بخش آی سی یو منتقل شد که وضعیت هموداینامیک از نظر قلبی و تنفسی ثابت است و نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته است.

کد خبر 39443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha