بانه و دهگلان در وضعیت زرد کرونایی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بانه و دهگلان دارای رنگ کرونایی زرد (نسبتا پرخطر) و بقیه شهرستان های استان کماکان در وضعیت رنگ آبی باقی مانده اند.

به گزارش کرد پرس، بهرام کندایی گفت: در مقایسه با رنگ بندی هفته گذشته که فقط دهگلان زرد رنگ بود، بانه از آبی به رنگ زرد درآمده و بنابراین در رنگ بندی اخیر شهرستان های زرد کرونایی کردستان از ۱ به ۲ افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: بر پایه آخرین به روز رسانی ها بر اساس موارد ابتلا، بستری در بخش و نیز مراقبت های ویژه کرونایی و موارد فوتی، شهرستان های بیجار، سروآباد، سقز، سنندج، دیواندره، قروه، کامیاران و مریوان رنگ آبی و شهرستان های بانه و دهگلان وضعیت زرد را به خود گرفته اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: جهت پیشگیری و مقابله موثر با این بیماری، لازم است مردم با هوشیاری در جهت مقابله با افزایش شیوع بیشتر در استان اقدام کنند.

کندایی با اشاره به افزایش شیوع بیماری های تنفسی در کردستان، بیان کرد: از شهروندان خواهشمندیم رعایت پروتکل های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس های این قبیل بیماری ها به ویژه کرونا، سرماخوردگی و آنفولانزا در استان جدی گرفته و همچنان رعایت کنند.

کد خبر 39435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha