واکنش نماینده مهاباد به لیست جعلی اسامی ۲۲۷ نفر امضاکنندگان بیانیه جنجالی

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جعلی خواندن لیست جدیدی از اسامی ۲۲۷ نفر نماینده امضاء کننده بیانیه مجلس، در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن را در اختیار خبرگزاری کردپرس قرار داده، آورده است: جعل و دروغ عده ایی که هیچ حقیقتی را بر نمی تابند و بر پایه دروغ و اخبار جعلی می خواهند افکار عمومی را مدیریت کنند، تمامی ندارد.

به گزارش کردپرس، در اطلاعیه نماینده مهاباد در مجلس آمده است: امروز لیست نادرست و جعلی جدیدی از اسامی ۲۲۷ نفر نماینده امضاء کننده بیانیه مجلس در فضای مجازی نشر گردیده (اما در واقعیت تا این لحظه مجلس به صورت رسمی هیچگونه لیستی ارائه نکرده است) لیکن تعدادی به ناحق نامه و اسامی جعلی بدون امضای نمایندگان را کنار هم لیست کرده و در پایان آن نامه هم اسامی و امضای اعضای هیأت رئیسه مجلس را نوشته اند که البته همان اعضای هیأت رئیسه هم اصلا وجود خارجی ندارند!!!

لذا خلاصه ای از دلایل جعلی بودن این لیست و نامه جدید پخش شده با لوگوی مجلس که در چندین کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام درج شده و متاسفانه دیگران نیز نشر داده اند به شرح ذیل است؛

زمان امضاء و قرائت بیانیه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه ۱۵ آبانماه بود که در لیست و نامه جعلی تاریخ آن را ۱۲ آبان (روز پنجشنبه هفته قبل) قید نموده اند! که در واقع روز پنجشنبه مجلس تعطیل بوده و جلسه ای هم برگزار نشده است.

در صفحه پایانی آن لیست و نامه جعلی، اعضای هیأت رئیسه مجلس، آقایان اکبر رنجبرزاده، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، اسدالله عباسی و احمد امیرآبادی فراهانی و عبدالرضا مصری با امضاء آنان قید شده است که از نفر اول تا سوم آن اسامی اصلا نماینده نیستند که بخواهند و بتوانند هیات رئیسه مجلس هم باشند! بلکه در واقع به ترتیب رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس دهم بوده اند و حال این دوره (مجلس یازدهم) نماینده نیستند، قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید است و نماینده نیستند و عباسی هم استاندار گیلان است و در حال حاضر نماینده مجلس نمی باشد.

در همان لیست و اسامی جعلی نیز ردیف ۱۲۷ سیدجواد ساداتی نژاد در حال حاضر نماینده نیست بلکه وزیر جهادکشاورزی می باشد، ردیف ۱۰۸ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی هم در حال حاضر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید است، ردیف ۲۰۱ علیرضا زاکانی شهردار تهران است نه نماینده، ردیف ۸۱ نیز سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد است نه نماینده مجلس!!.

در واقع تا کنون و در طول گذشت یازده دوره مجلس، سابقه نداشته است بیانیه ای که توسط مجلس به صورت رسمی در دسترس عموم قرار می گیرد (که البته از طریق رسانه رسمی خود مجلس صورت می پذیرد)، اسامی نمایندگان هر استان به دنبال هم و به ترتیب به صورت تایپ شده در یک لیست قید شده باشند و بدون درج امضاء آن نمایندگان هم باشد!! که این عمل نشان دهنده این است در آن نامه و لیست جعلی به صورت بسیار ناشیانه و مبتدی اسامی نمایندگان توسط شخص یا اشخاص تهیه کننده از روی همان فایل جعلی (عکس، اسامی، آدرس و مشخصات نمایندگان نشر شده روزها و ماه های قبل که همین حالا هم در فضای مجازی قابل دسترسی است و همه نمایندگان هر استان در کنار هم لیست شده اند) یا از یکی از نامه های سابق مجلس که دارای موضوعی دیگر و متفاوت بوده از فضای مجازی برداشته شده و تهیه گردیده است!!

لذا عزیزان اگر خواستند از این به بعد نامه و لیستی را جعل کنند بسیار بهتر است که به این موارد دقت نمایند!!!

کد خبر 39424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha