برنامه ها باید در میدان عمل به افزایش بهره وری  حوزه کشاورزی کمک کنند

سرویس کرمانشاه _معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری در حوزه کشاورزی بسیار مهم است در ادامه عنوان کرد: حاصل این برنامه‌ها در کشاورزی باید به نتایج ملموس و قابل اندازه گیری در افزایش بهره وری تولید، آب و خاک ..‌. منتج شود.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان که با حضور مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: حوزه کشاورزی دارای نیازهای فراوانی است که می‌توان از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان برای تامین آن‌ها بهره گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه توسط مجموعه جهاد کشاورزی، ۱۰۰ نیاز فناورانه حوزه های مختلف کشاورزی شناسایی شده که می توان انجام برخی از این موارد را به شرکت های توانمند فعال در این عرصه سپرد.

بهزاد باباخانی گفت: شرکت‌های دانش بنیان ظرفیتی بزرگ برای افزایش بهره‌وری در حوزه های مختلف کشاورزی هستند که باید با نگاهی ویژه و هدفمند و با توجه به ظرفیت های استان توسعه آن‌ها دنبال شود.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی طرح‌های بسیار خوبی می توان اجرا کرد که در صورت رسیدن به تولید انبوه، می تواند اشتعال زا باشد.

دکتر باباخانی عنوان کرد: خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان توانمندی در حوزه کشاورزی استان فعال هستند که طی این سال ها بسیار موفق ظاهر شده اند و حتی توانسته اند چندین شرکت دانش بنیان دیگر را هم تحت پوشش بگیرند.

وی همچنین تاکید کرد شرکت های دانش بنیان و فناور باید در نشست های این حوزه در مجموعه جهاد کشاورزی حضور پیدا کنند و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.

کد خبر 39393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha