صبح پنجشنبه آسمان کردستان بارانی است

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان، موج جدید بارشی از صبح روز پنجشنبه استان را در برگرفته و تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان آمده است، این سامانه بارشی از صبح روز پنجشنبه وارد استان شده و بیشتر جنوب استان از جمله شهرستان های سنندج، کامیاران، قروه، دهگلان و تا حدودی مریوان و بانه را در بر می گیرد.

بر اساس این گزارش، بارش ها بیشتر به صورت پراکنده بوده و حجم بارش ها هم زیاد نیست اما این سامانه بارشی روز پنجشنبه فعال است و روز جمعه بارش ها در حد احتمال و روز شنبه نیز بعدازظهر از استان خارج می شود، ضمن اینکه روز یکشنبه هوای استان پایدار خواهد بود.

همچنین اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرده به دلیل بارندگی و پوشش ابر در آسمان استان از صبح روز پنجشنبه دمای هوا 2 تا 3 درجه افزایش می یابد و تا اوایل هفته آینده این افزایش دما ثابت خواهد بود و تغییر دمایی زیادی نخواهیم داشت.

بر اساس این گزارش در شبانه روز گذشته قاملو با منفی 5 درجه سانتیگراد سردترین و سلین با ۲۱ درجه سانتیگیراد گرمترین نقطه استان بوده و دمای هوای سنندج نیز بین ۴ و ۱۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کد خبر 39388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha