زمان تعیین تکلیف بسیاری از مسائل با اتحادیه میهنی فرا رسیده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ رئیس فراکسیون حزب دموکرات در پارلمان اقلیم اعلام کرد اکنون زمان تسویه مسائلی که با اتحاد میهنی اختلاف داریم رسیده است، زیرا آشفته بازاری که اتحادیه میهنی بدنبال آن است در اینجا بدست نمی آید.

به گزارش کردپرس به نقل از zamenpress: زانا ملا خالد رئیس فراکسیون پارتی در پارلمان اقلیم کردستان طی پستی در فیس بوک خود به نام«بازار دزد، در آشفته بازار است» حملات تندی به اتحادیه میهنی کردستان کرد و گفت : درمقابل این سخن که حمکرانی سالم از مافیا بازی و دزدیدن درآمد ملی و قاچاق جلوگیری میکند گفتند که از حاکمیت کناره گیری می کنند و حزب پارتی ما را شریک واقعی خود نمی داند؛ گفتیم: که رای گیری میکنیم و این حق مردم است ، گفتند: که حزب پارتی می خواهد خودش را تحمیل کند و مانع استقرار صندوقهای رای در آنسوی روستاها می شود.

وی افزود: دولت به حاکمیت خود مشغول است و تروریست را بازداشت و حقوق ملت را طلب می کند ولی اتحادیه میهنی. درهای خود را به روی کابینه بسته است. زمان روشن گری بسیاری از مسائل بااتحادیه میهنی رسیده است زیرا آشفته بازاری که اتحادیه میهنی به دنبال آن است در اینجا فراهم نمی شود

کد خبر 39296

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha