مسکن مهر در آذربایجان غربی رنگ عاقبت به خیری ندید!

سرویس آذربایجان غربی- در حالیکه مساکن مهر در سایر استان های کشور پروژه ای قدیمی و شاید فرسوده به نظر برسد، اما در آذربایجان غربی هنوز پرونده آن باز است و هر بار با دریافت تسهیلات ساخت این مساکن ادامه می یابد و اخیرا مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از نیمه تمام باقی ماندن٩٨٠ واحد مسکن مهر در استان خبر داده است.

به گزارش کردپرس، طی ٩ سال گذشته، آذربایجان غربی در مختومه کردن پرونده مساکن مهر ناکام مانده است. پروژه نافرجامی که همچنان فرصت می خرد و مشخص نیست چرا هر بار بر تعداد واحدهای آن افزوده می شود و پرونده این مساکن قرار است چه زمانی به نتیجه برسد؟!

در حالیکه در آبان ماه سال ٩٩، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص آخرین وضعیت طرح مسکن مهر استان گفته بود: «از ابتدای شروع طرح مسکن مهر احداث ۵٢ هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی آغاز شد و در حال حاضر ٩٠٠ واحد باقی‌مانده و تلاش می‌شود با تکمیل این واحدها به زودی جشن اختتام مسکن مهر استان برگزار شود». جشن اختتام مسکن مهر آذربایجان غربی در گرو تکمیل 900 واحد دیگر

حتی با تعیین بازه زمانی افتتاح این ٩٠٠ واحد در اردیبهشت ١٤٠٠، بنا به وعده استاندار سابق آذربایجان غربی، قرار بود پرونده مسکن مهر برای همیشه در استان بسته شود، اما در اردیبهشت ماه همان سال ٥ هزار و ١١۴ واحد مسکونی مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی به ناگاه به مجموعه افزوده و افتتاح شد!

مشخص نشد این تعداد واحد چگونه و چه زمانی به مجموعه افزوده شدند؟ یا اینکه مسئولان پروژه های تکراری را دوباره افتتاح کردند! مگر اردیبهشت وعده اختتام مسکن مهر آذربایجان غربی نبود!/ ٥ هزار واحد جدید از کجا آمد؟

به هر روی آذربایجان غربی، هنوز هم با مشکل مساکن مهر پر دردسرساز روبه رو بوده و در این سال ها ٧ هزار واحد هم به تعداد واحدهای تعیین شده، افزوده شده است.

اکنون در پاییز ١٤٠١ مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بلاتکلیفی ٩٨٠ واحد مسکن مهر در استان به دلیل مشکلات حقوقی و شرکت های مجری خبر می دهد.

محسن حمزه لو در این باره می گوید: در سطح استان ۹۸۰واحد نیمه تمام مسکن مهر وجود دارد که ۶۰۰ واحد مشکل حقوقی داشته و ۳۸۰واحد نیز به دلیل عدم تمایل شرکت مجری به اتمام کار، راکد هستند.

او با اشاره به اینکه کل مسکن مهر موجود در استان ۵۲ هزار واحد است، تصریح کرد: از این تعداد واحد در ۳ سال گذشته ۶هزار واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

گفتنی است؛ پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی و تعداد واحدهای افتتاح شده و باقی مانده همچنان مبهم است. در سال ١٤٠٠ دوبار برای تکمیل واحدهای باقی مانده تسهیلات دریافت شد، تا شاید پرونده آن بسته شود، اما وعده جشن اختتام مسکن مهر که مسئولان آذربایجان غربی از ٣ سال پیش تا کنون وعده اش را داده اند، دیگر میسر نخواهد شد.

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

داستان ادامه دارِ مسکن مهر آذربایجان غربی

تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های مشکل‌دار مسکن مهر آذربایجان غربی

هزار و ۶۳۰ واحد مسکن مهر آذربایجان غربی همچنان بلاتکلیف!

پرونده مسکن مهر آذربایجان غربی امسال هم بسته نشد/موکول کردن دوباره به سال آینده!

کد خبر 39233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha