ورود موج جدید بارشی به آسمان کردستان

براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان، موج جدید بارشی از صبح امروز دوشنبه آسمان استان را در برگرفته و تا صبح روز سه شنبه نیز ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این گزارش، این سامانه بارشی از جنوب وارد شده و بیشتر بخش های جنوبی استان شامل کامیاران، مریوان، سروآباد، قروه، دهگلان و تا حدودی سنندج را در بر می گیرد.

همراه با این موج بارشی، وزش باد و رعد و برق نیز مشاهده می شود، ضمن اینکه این سامانه تا صبح روز سه شنبه فعال بوده و بارندگی روز سه شنبه در حد احتمال است.

همچنین اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرده از روز چهارشنبه دمای هوا کاهشی خواهد شد و تا اوایل هفته آینده کاهش دما را به ویژه در اوایل صبح خواهیم داشت و همچنین شرایط یخبندان برای برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

در شبانه روز گذشته دقاملو با منفی سه درجه سانتگیراد سردترین و سلین با ۲۸ درجه سانتگیراد گرمترین نقطه استان بوده اند، دمای هوای سنندج نیز بین ۵ و ۲۲ در نوسان بوده است.

همچنین در ۲۴ ساعات گذشته بیشترین سرعت وزش باد در یاسوکند و بابارشانی با ۱۲ متر برثانیه ثبت شده و پدیده قابل ملاحظه دیگری در استان نبوده است و برای امروز بعدازظهر نیز افزایش پوشش ابر پیش بینی شده است.

کد خبر 39231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha