سخنگوی فراجا:اولویت  زائران مرز خسروی باشد، مهران ازدحام است

سخنگوی فراجا گفت: ما همچنان به زوار توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از ازدحام و معطل شدن به مرز خسروی مراجعه کنند و از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند.

به گزارش کرد پرس، سخنگوی فراجا با اشاره به آمار تردد زائران اربعین در روز گذشته گفت: حدود ۲۰۵ هزار نفر از مرز زمینی و هوایی به کشور عراق تردد کرده اند.

سردار مهدی حاجیان با اشاره به حضور نیروهای پلیس برای خدمت به مردم در ایام اربعین گفت: حدود هشت هزار نیرو در پلیس راه و ۳۰ هزار نیرو در مرزها مستقرند و ۲۴۰ گیت گذرنامه نیز در مرزها فعال هستند.

وی با بیان آمار خروج مردم از کشور برای مراسم اربعین ادامه داد: در روز گذشته حدود ۲۰۵ هزار زائر از مرز زمینی و هوایی برای شرکت در مراسم اربعین از کشور خارج شدند. حدود ۱۵۰ هزار نفر آن‌ها از مرز مهران تردد کرده اند. ما همچنان به زوار توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از ازدحام و معطل شدن به مرز خسروی مراجعه کنند و از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند.

حاجیان با اشاره به درخواست بسیار زیاد برای صدور گذرنامه در این ایام گذرنامه گفت: تاکنون ۴۲۰,۰۰۰ گذرنامه ویژه تردد اربعین صادر و بخشی از آن تحویل پست داده شده است.

وی افزود: پلیس از امروز 16 شهریور ماه در بحث صدور گذرنامه ویژه اربعین به روز خواهد بود. در تهران پنج مرکز برای صدور گذرنامه ویژه اربعین مشغول به کار هستند و از سوی دیگر مراکز پلیس + ۱۰ نیز که تحت نظارت پلیس کار می‌کنند، در این ایام از ساعت هشت صبح تا شش بعدازظهر و در روزهای تعطیل نیز از ۹ صبح تا چهار بعدازظهر فعال هستند.

کد خبر 37993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha