خیرین سلامت ۲۰۰ میلیارد ریال برای مهار کرونا در کردستان کمک کردند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خیرین سلامت کردستان حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برای مهار این ویروس در استان کمک کرده اند.

به گزارش کرد پرس، فرزام بیدارپور گفت: این میزان کمک از سوی خیرین سلامت از اسفند سال ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان تا کنون بوده و در اجرای برنامه های پیشگیرانه و درمانی کرونا در حوزه سلامت استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا در استان، خیرین کردستانی کمر همت را در مشارکت و حضور فعال در جبهه مبارزه بی امان با ویروس منحوس کوید 19 بستند، افزود: در کنار کمک های نقدی، اجرای برنامه های آموزشی، خرید تجهیزات، لوازم حفاظت فردی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و حوزه های عمرانی مورد توجه خیرین استان بوده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: تهیه ونتیلاتور و ماسک، لوازم و تجهیزات حفاظت فردی برای سربازان حوزه سلامت که در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا قرار داشتند از مهمترین دست آوردهایی است که کمک و همت خیرین، مانع از کمبود و یا ایجاد مشکل در این رابطه شده است.

بیدارپور ادامه داد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان و سازمان های مردم نهاد و خیرین در راستای دستیابی به عدالت در ارائه خدمات سلامت کمک و همکاری قابل توجهی داشته اند.

کد خبر 37992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha