به تعدادی از  نیروهای امنیتی اقلیم کردستان اجازه داده شده است  برای میت ترکیه خدمت کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ یک روزنامه نگار و کادر اتحادیه میهنی مدعی شد که هم اکنون با همکاری و چشم پوشی یکی از احزاب کردی در اقلیم کردستان ، عده ی زیادی از هم وطنان برای سازمان امنیت ترکیه کار می کنند و به آنها گفته شده در صورتی می توانند به صورت مداوم در این حزب فعالیت کنند که تنها برای میت ترکیه کار کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: زانا حسن روزنامه نویس و کادر اتحادیه میهنی در صفحه ی فیسبوک خود به چند نکته جنجالی اشاره می کند و می نویسد: تعداد زیادی از مردم و جوانان در سنین مختلف برای میت ترکیه فعالیت می کنند و این در سایه ی چشم پوشی تشکیلات امنیتی یکی از احزاب کرد ، صورت می گیرد.
این روزنامه نویس می گوید:« مشخصا به عده ایی از افراد که درون دستگاههای امنیتی کار می کنند ،اجازه داده شده که برای سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه کار کنند.
به گفته ی زانا حسن ، شمار نیروهای میت ترکیه در طی ۵۰سال گذشته هیچ گاه به اندازه ی امروز نبوده و فعالیت جاسوسی و سیاسی نداشته اند. مناطق تحت اشغال ارتش ترکیه توسط مزدوران و جوانانی اداره می شود که از مناطق روستایی تحت حمایت اقلیم کردستان به آنجا رفته اند.
در بخش دیگری از این نوشته آمده است: خطر و تهدیدی جدی برای زندگی هر انسان میهن دوستی وجود دارد. مخصوصا قتل و کشتار کردها بدست خودشان و با اسلحه ترکیه که با حمایت این کشور انجام می شود .
این در حالی است که رسانه ی نزدیک به پ ک ک فاش کرد که شب گذشته با همکاری نیروهای حزب دموکرات کردستان هواپیمای بدون سرنشین ترکیه گروهی از نظامیان مسلح پ.ک.ک را در مرز خلیفان با شلیک موشک مورد اصابت قرار داده که ۲نفر از نیروهای پ.ک.ک کشته و ۳نفر دیگر زخمی شدند که زخمی ها بعد از درگیری به اسارت حزب دموکرات درآمدند.

کد خبر 37987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha