چرا نظام سلطه نمی‌خواهد پیاده‌روی اربعین در جهان منعکس شود؟

سرویس ایلام - جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع با شکوه جهادگران حسینی ضمن تقدیر از میزبانی مردم استان از زائران حسینی مطرح کرد: چرا نظام سلطه نمی‌خواهد پیاده‌روی اربعین در جهان منعکس شود؟

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار علی فدوی با بیان اینکه پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی به برکت کار جهادی بوده است، گفت:امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد هر روز جلوتر از قبل قرار دارد.

او گفت: اربعین حسینی که امروز با حرکت عظیم دهها میلیونی دلدادگان ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار می شود یکی از نشان های ظهور است هر چند رسانه های نظام سلطه نمی خواهند این جریان و حرکت عظیم مردمی منعکس شود.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تا کنون هیچ زمانی دشمنان و نظام سلطه، حمله و هجوم به انقلاب اسلامی را تعطیل نکرده اند و همه تلاش های مذبوحانه را برای ضربه زدن به جبهه حق انقلاب اسلامی انجام داده است.

سردار فدوی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد هر روز جلوتر از قبل بوده است و دشمن در ضعف بیشتر قرار گرفته و عقب رفته است، گفت: دشمنان ما در کنگره و مجالس رسمی خود اعتراف می کنند که جبهه انقلاب اسلامی در چه موقعیت اقتداری قرار دارد و خودشان در چه موقعیت افول و ضعفی هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: این همه کار، عظمت و بزرگی و پیروزی به برکت کار جهادی بوده است و معنای کار جهادی این است که کار برای خدا باشد، چون کار برای خدا بوده است، خداوند هم یاری کرده و برای جبهه انقلاب اسلامی پیروزی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به زوار اربعین حسینی یک توفیق بزرگ الهی است، یادآور شد: ایلامی ها و مهرانی ها، امروز در دل زوار اربعین حسینی قرار دارند و اقشار مختلف مردم و بیش از ۶۰ درصد از زوار اربعین، مهران را برای تردد انتخاب می کنند و فرصت خدمتگزاری در مهران و ایلام بیشتر پیدا می شود.

سردار فدوی با اشاره به اینکه امسال اربعین در فصل گرم سال برگزار می شود، ابراز کرد: این گرما موجب می شود که تمهیدات بیشتری برای زوار اربعین فراهم شود و در این راستا نیز برنامه ریزی لازم و گسترده برای خدمت رسانی به زوار انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این باور را باید در خود پرورش دهیم که خدمت صادقانه و برای خدا و مردم باشد و فرصت خدمت فرصتی است که خداوند به ما عطا کرده است و باید قدردان این فرصت باشیم.

کد خبر 37978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha