کشف  مواد مخدر و سیگار قاچاق در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد از کشف بیش از 19 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و بیش از 700 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد به کردپرس گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان مهاباد می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروی مورد استفاده متهم شناسایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، متهم در مسیر ارومیه به مهاباد توقیف و در بازرسی از خودروی مذکور 19 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ توحیدی گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین از کشف بیش از 700 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی به هویت معلوم در امر قاچاق سیگار در مهاباد رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ توحیدی افزود:ماموران با اشرف اطلاعاتی و انجام اقدام فنی پلیسی، در نهایت محل فعالیت متهم را شناسایی و پس از کشب مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم، 719 هزار نخ سیگار به صورت قاچاق کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی سیگارهای کشف شده 5 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توحیدی گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

او در پایان اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق با جدید از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس ضروری است همکاری های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 37977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha