پیش‌بینی اعزام 500 هزار زائر از مرز تمرچین به عتبات عالیات

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: پیش‌بینی می‌شود در طول مراسم پیاده‌روی اربعین 500 هزار زائر از مرز تمرچین پیرانشهر راهی عتبات عالیات شوند.

جلیل جباری، با اشاره به بازدید جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از مرز تمرچین پیرانشهر به کردپرس اظهار کرد: در این مسیر 30 دوش حمام آب و سرویس بهداشتی در مسیر عبور زائران اربعین حسینی در شهرستان‌های نقده و پیرانشهر راه‌اندازی شده است.

او افزود: در این مسیر 30 موکب اربعین برای ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شده است که اقدام به پذیرایی و اسکان زائران می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در طول مراسم پیاده‌روی اربعین 500 هزار زائر از مرز تمرچین پیرانشهر راهی عتبات عالیات شوند و نیز در این شهرستان یک پارکینگ برای استقرار 15 هزار خودرو نیز در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اتحاد و همدلی اقوام و ادیان استان در میزبانی از زائران گفت: آمادگی و میزبانی مردم کردزبان استان از زائران اربعین حسینی مطلوب بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 37974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha