9 هزار دانش آموز نیازمند ایلامی چشم انتظار کمک  هم نوعان/ شور عاطفه ها در 700 مدرسه استان ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط کمیته امداد و آموزش و پرورش، امسال همزمان با بازگشایی مدارس، آیین شور عاطفه ها در حدود 700 مدرسه در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، رضا طاهری در نشست هماهنگی برگزاری شور عاطفه ها که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیران کمیته امداد و آموزش و پرورش شهرستانها برگزار شد با عنوان اینکه شور عاطفه های امسال با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در هفته نخست مهرماه برگزار می شود بیان کرد: همه کمک هایی که در شور عاطفه ها در مدارس استان جمع آوری می شود برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند در اختیار آموزش و پرورش استان و شهرستانها قرار می گیرد.

وی با دعوت از قشر نیکوکار جامعه و والدین دانش آموزان جهت مشارکت در این آیین گفت: به منظور مشارکت آسانتر خانواده ها علاوه بر تعداد 70 پایگاه و نیز دفاتر کمیته امداد، تعداد 50 هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک شور عاطفه ها نیز بین خانواده ها و مردم استان توزیع می شود.

طاهری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 9 دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد در آستانه بازگشایی مدارس چشم انتظار کمک مردم نوع دوست استان هستند گفت: 70 درصد این دانش آموزان، فرزندان یتیم یا فرزندان خانواده های با سرپرست زن هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه کمیته امداد و آموزش و پرورش در کمک و خدمت به قشر دانش آموز اهداف مشترک دارند: گفت: خوشبختانه با هم افزایی و همکاری این دو دستگاه خدمات شایسته ای به این قشر ارائه می شود و تلاش می شود نیازهای مادی آنان همزمان با بازگشایی مدارس به حداقل برسد.

دکتر درویشی با عنوان اینکه آموزش و پرورش از تمام توان و ظرفیت های خود برای برگزاری باشکوه « شور عاطفه ها» استفاده خواهد کرد گفت: خوشبختانه قشر فرهنگی،معلمان و مدیران آموزش و پرورش با شناختی که از دانش آموزان نیازمند دارند هر ماهه بخشی از درآمد و حقوق خود را صرف کمک به این دانش آموزانه می کنند.

وی ادامه داد: مردم استان ایلام با اتکاء بر اصالت فرهنگی و حس نوع دوستی خود پیشینه ای بسیار قوی در کمک به هم نوعان دارند و مطمئن هستیم اینبار نیز با توجه به مشکلات اجتماعی جامعه و همزمان با بازگشایی مدارس،دانش آموزان نیازمند را فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 37969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha