مرز تمرچین در سطح ملی مورد توجه ویژه زائران قرار گرفته است

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: امنیت کامل در منطقه و اقلیم کردستان عراق برقرار است و شرایط برای عبور ایمن و بی دغدغه زائران عتبات عالیات فراهم شده است.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد اربعین استان ضمن قدردانی از اهتمام تمامی دستگاه ها و نهادها جهت اجرای طرح بزرگ اعزام زائران عتبات عالیات از مرز تمرچین، افزود: تمامی دستگاهها و نهادهای استان با تمام توان در به نتیجه مطلوب رسیدن این اقدام فوق العاده همکاری مستمر داشته باشند و هیچگونه کوتاهی در این راستا قابل پذیرش نیست.

او با تاکید بر تامین امکانات حداکثری و رفاهی برای زائران اربعین حسینی، تاکید کرد: با تسریع روند استقرار و ساماندهی موکب ها، زمینه برای خدمات رسانی شایسته به زائران عتبات عالیات فراهم می شود.

استاندار آذربایجان غربی بسیج تمامی امکانات برای تسهیل تردد زائران اربعین را نیز ضروری دانسته و ادامه داد: از ظرفیت های ملی و استانی برای تامین و تجهیز ناوگان حمل و نقل زائران عتبات عالیات استفاده می شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به اهمیت تامین امکانات بهداشتی، درمانی و دارو در طول مسیر تردد زائران اربعین، گفت: مرز تمرچین در سطح منطقه و ملی مورد توجه ویژه برای عبور زائران عتبات عالیات قرار گرفته و آمادگی حداکثری تمامی دستگاهها بسیار مهم می باشد.

او در ادامه با بیان اینکه تامین امنیت زائران اربعین به صورت شبانه روزی رصد می شود، تصریح کرد: امنیت کامل در منطقه و اقلیم کردستان عراق برقرار است و شرایط برای عبور ایمن و بی دغدغه زائران عتبات عالیات فراهم شده است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر مدیریت زمان و تسریع روند تامین امکانات، افزود: کمیته های ستاد اربعین استان با جدیت و تلاش بیش از پیش، مانع از بروز هرگونه مشکل احتمالی شوند و بر اجرای تکالیف و وظایف دستگاهها درخصوص میزبانی از زائران عتبات عالیات نظارت جدی داشته باشند.

معتمدیان در پایان، اطلاع رسانی همه جانبه درخصوص سفر زائران اربعین از مرز تمرچین را نیز بسیار مهم دانسته و افزود: با اطلاع رسانی ویژه از طریق صداوسیما و رسانه های ملی و استانی، برای عبور زائران عتبات عالیات از مرز تمرچین آذربایجان غربی تبلیغ شده و اطلاعات دقیق به زائران ارائه شود.

کد خبر 37958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha