۲۰ درصد ظرفیت پارکینگ ها در مهران پر شده / زوار با خوروی شخصی به مهران بیایند

سرویس ایلام- استاندار ایلام با بیان اینکه از زائران اربعین حسینی درخواست می شود با خودرو شخصی به مهران مراجعه کنند، گفت: تنها ۲۰ درصد ظرفیت پارکینگ های خودرویی در مرز و شهر مهران تکمیل شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا در جریان بازدید هوایی از مرز مهران، اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان تردد زوار اربعین حسینی به مرز مهران و موج برگشت زوار در روزهای آتی، احتمال دارد که با کمبود وسایل حمل و نقل عمومی مواجه شویم.

وی تصریح کرد: زوار اربعین که از طریق استان ایلام و شهر مهران قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، درخواست می شود با عنایت به اینکه در شهر مهران ظرفیت پارک حدود ۷۰ هزار خودرو ایجاد شده است با خودروی شخصی خود به استان ایلام مراجعه کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ درصد ظرفیت پارک خودرو در شهر و مرز مهران تکمیل شده است، ابراز کرد: هنوز ظرفیت برای پارک بیش از ۵۰ هزار خودروی دیگر در شهر مهران وجود دارد.

بهرام نیا یادآور شد: لازم است که زوار ضمن رعایت نکات ایمنی و سلامت سفر، با خودروهای شخصی خود به استان ایلام تشریف بیاورند چرا که در برگشت زوار، مشکل وسایل نقلیه عمومی خواهیم داشت.

کد خبر 37944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha