دو نظامی عضو پ ک ک در حمله پهبادی ترکیه به خاک اقلیم کردستان کشته شدند

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ دوشنبه شب پنج نفر از اعضای پ.ک.ک در اطراف روستای تاراده شهر خلیفان در خاک اقلیم کردستان مورد اصابت موشک پهباد های ترکیه قرار گرفتند، و طبق آخرین گزارشات رسیده ۲نفر از آنان کشته و و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش کردپرس به نقل از رووداو: هلگورد شیخ نجیب سرپرست اداره منطقه سوران به رووداو اعلام کرد:« ۴موشک به اطراف روستای تاراده واقع درمرزخلیفان اصابت کرده ، تاکنون منبع این حمله پهبادی مشخص نشده است.»
یکی از شاهدان این حادثه در ویدئویی که از لحظه برخورد موشک ضبط کرده به رووداو ارسال کرد به این اشاره کرد:که صدای انفجار به حدی قوی بوده که مردم منطقه را دچار ترس و اضطراب کرده است»
همزمان مغدد احمد قائم مقام منطقه سوران در اطلاعیه ای اعلام کرد: در ساعت ۲۰:۱۰ یک فروند هواپیمای بدون سرنشین گروهی از افراد مسلح حزب پ.ک.ک را در دره ی مالیان مورد هدف قرار داده است. طبق تحقیقات نیروی ضد ترور ،این چند نفر از مرز منطقه ی راپرین وارد شده در دره ی مالیان از طریق حمله ی پهبادی مورد اصابت قرار گرفتند.
بختیار قادر گزارشگر رووداو به این هم اشاره کرد که تعداد زیادی نیرو به این منطقه وارد شده، در ابتدا صدای شلیک به گوش می رسید و این نیروها عقب نشینی کردند، بعداز پاکسازی منطقه مشخص شد که ۵ نفر از افراد حزب پ.ک.ک مورد اصابت قرار گرفته اند که ۲نفر از آنان کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
همچنین گزارشگر رووداو اعلام کرد که تصاویر این واقعه به دست رووداو رسیده ولی بدلیل دلخراش بودن صحنه از انتشار این تصاویر جلوگیری می کند.

کد خبر 37926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha