شرکت 6100 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان کردستان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان در استان همزمان با سراسر کشور و با حضور 6 هزار و 103 نفر در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، عرفان مرادی گفت: در اجرای مواد 5، 11، 21، 26 و 28 آيين نامه اجرائي قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان، آزمون هاي ورود به حرفه مهندسان در 7 رشته مهندسی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون در رشته های معماري صلاحیت های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت های (نظارت، محاسبات، اجرا، طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)، تاسيسات مكانيكي (نظارت، طراحي و اجرا)، تاسيسات برقي (نظارت، طراحي و اجرا)، شهرسازي، نقشه برداري و ترافيك برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردان های فنی ساختمان در شش رشته معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری و شهرسازی در پايه 3 و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های یک، 2 و 3 و صلاحیت کارشناس ماده 27 در 7 رشته مهندسی در تاريخ هاي 16، 17 و 18 شهریور ماه سال 1401 از طريق اركان اجرايي و نظارتي در استان کردستان همزمان با سراسر كشور برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: 6 هزار و 103 نفر شامل 4 هزار و 997 آقا و یک هزار و 106 نفر خانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده اند که با شرکت در آزمون و کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می کنند.

مرادی ادامه داد: همچنین این آزمون به طورهمزمان با سراسر کشور راس ساعت ۸ صبح و در 3 حوزه شهر سنندج (دانشگاه کردستان)، سقز (دانشگاه علمی و کاربردی) و شهر قروه (اداره آموزش و پرورش) برگزار می شود.

وی یادآور شد: نتايج آزمون ها در آبان ماه 1401 از طريق وب سایت دفتر بخش سامانه آزمون ها به نشاني www.inbr.ir به اطلاع شركت كنندگان رسانده می شود.

کد خبر 37920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha