پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران شاغل در شرکتهای نفت و گاز مهران و دهلران

سرویس ایلام - در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران شاغل در شرکت نفت و گاز شهرستان مهران با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفتگو و جویای آخرین اقدامات انجام شده در این خصوص شدیم.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جمال اسدی به کردپرس گفت: مصوبه معاون اول رئیس جمهور در این خصوص فصل‌الخطاب است و تکلیف را بر همه ما روشن کرده و برای همه دستگاهها لازم الاجراست.

وی در مورد استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای زیر مجموعه وزارت نفت عنوان کرد: ما تا الان جلسات متعددی با فرمانداران مهران و دهلران و معاون توسعه استانداری ایلام برگزار کرده‌ایم و حقیقت این است که شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت تاکنون اقدام خاصی را در این خصوص انجام نداده‌اند که باعث اعتراض هم ما و هم نیروهای ایثارگر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تاکید کرد: طبق بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در نهم شهریور، به تمام دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شده است که آن‌ها مکلف و موظف به این کار هستند و وزارت نفت و زیرمجموعه های آن نیز از این موضوع مستثنی نیستند.

اسدی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با کمک نمایندگان محترم مجلس، استانداری و فرمانداری ها در حال پیگیری است که این موضوع در دستور کار شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت در استان قرار بگیرد و این امر انجام بشود و در همین راستا هفته گذشته با شرکت پتروشیمی استان جلسه گذاشتیم و آنها کار را آغاز کرده اند که تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر خود را طبق قانون ابلاغ شده انجام بدهند.

وی در خصوص تبدیل وضعیت سایر دستگاه‌های اجرایی استان گفت: سایر دستگاه های اجرایی ایلام با توجه به آماری که ما در اختیار داریم نزدیک به ۹۰ درصد آنها کار تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر را انجام داده اند و مقداری هم مانند شهرداری و چند اداره دیگر باقی مانده که علاوه بر ظرفیتی که قبلاً داشته اند برابر قانون و مقررات قانون بودجه ۱۴۰۱ در حال انجام کار هستند و طی یکی دو ماه آینده این موضوع در استان به سر و سامان مناسبی خواهد رسید.

کد خبر 37842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha