کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی بانه

فرمانده مرزبانی کردستان از کشف ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی بانه خبر داد و گفت: تحرکات قاچاقچیان با تجهیزات اپتیکی رصد می شود.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ محمدعارف سپهری از کشف محموله سنگین کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: مرزبانان سلحشور هنگ مرزی بانه با انجام اقدامات اطلاعاتی، اجرای گشت و کمین هدفمند در 2 عملیات غافلگیرانه، موفق به کشف مقادیری قابل توجه کالای قاچاق قبل از ورود به مرز شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ تمهیدات لازم و با استفاده از تجهیزات اپتیکی متجاوزان حامل بار قاچاق را غافلگیر کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان اظهار کرد: قاچاقچیان با مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله خود مجبور به عقب نشینی شدند.

سرهنگ سپهری ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از محموله به جای مانده از قاچاقچیان 79 دستگاه لپ تاپ، 35 دستگاه تبلت و شش دستگاه دوربین عکاسی را کشف کردند.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی جهت دستگیری قاچاقچیان، یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 25 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان بیان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچک ترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظرگرفته و با هرگونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 37811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha