راه اندازی رادیو شهری سقز/ نصب ۷ دکل رادیو و تلویزیونی روستایی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از راه اندازی رادیو شهری و دفتر خبری صدا و سیما در سقز خبر داد و آن را زمینه ای برای معرفی بیشتر این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش کرد پرس، جعفر عبدالملکی در نشست با فرماندار ویژه شهرستان سقز، گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری فرمانداری ویژه سقز هم رادیو شهری و هم دفتر خبری صدا و سیما را در سقز راه اندازی کنیم.

وی افزود: امروز صدا و سیمای مرکز کردستان در بسیاری از شاخص ها در سطح کشور دارای مقام های برتر است و این مهم با همکاری عوامل متعهد در بخش های مختلف مرکز به دست آمده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اینکه در نظرسنجی هایی که صورت گرفته است برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز کردستان دارای بیشترین مخاطب است، راه اندازی رادیو شهری در سقز را یک کار بزرگ فرهنگی دانست که می تواند در راستای معرفی شهرستان در زمینه های مختلف بسیار حائز اهمیت باشد.

عبدالملکی با بیان اینکه امروز پوشش شبکه های مختلف صدا و سیما در اقصی نقاط شهرستان قابل دریافت است، از راه اندازی چند دکل جدید در نقاط مختلف روستایی در آینده نزدیک برای پخش برنامه های صدا و سیما خبر داد.

وی با بیان اینکه سقز به دلیل اینکه دارای هنرمندان گرانمایه ای است، اظهار کرد: این ظرفیت یک فرصت برای تولید برنامه های فاخر رادیویی و تلویزیونی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان ادامه داد: امیدواریم رادیو شهری و دفتر خبری در سال جاری در زمین شهرک دانشگاه کلنگ زنی و نصب دکل ها اجرایی شود.

فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این نشست بیان کرد: راه اندازی رادیو شهری و دفتر خبری صدا و سیما برای تولید برنامه از روستاها و شهرهای شهرستان ضروری است.

جعفر توان راه اندازی رادیو شهری را برای انعکاس دغدغه های مردم و همچنین آموزش حقوق شهروندی مهم برشمرد و یادآور شد: اجرای پروژه نصب ۷ دکل رادیو و تلویزیونی در روستاهای تاله جر، سیانزار، پیرعمران، سردره، دره زیارت علیا، مازوجدار و قشلاق پل چندین سال است که ناتمان بوده و انتظار می رود نسبت به رفع مشکلات آنها از جمله تامین اتاق و برق و جابجایی تیرهای برق اقدام شود.

کد خبر 37807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha