افتتاح ۱۸۳ پروژه دهیاری های کردستان در هفته دولت

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری از افتتاح ۱۸۳ پروژه دهیاری های استان کردستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: میزان اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه ها ۲۷ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان بوده است.

به گزارش کرد پرس، سیروان بهرامی به اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه ها اشاره کرد و گفت: میزان اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه ها ۲۷ میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان بوده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد پروژه ۱۱۷ پروژه در بخش بهسازی معابر، ۸ پروژه ساختمان دهیاری، ۱۱ پروژه بوستان و فضای سبز، ۲ پروژه ایمنی و آتش تشانی، ۱۳ پروژه اماکن ورزشی و فرهنگی، ۱۹ پروژه بهداشت محیط و پسماند، ۳ پروژه آرامستان ها و گلزار شهدا و ۱۰ مورد نیز سایر پروژه بوده است.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری به ۱۰ مورد سایر پروژه دهیاری های استان اشاره کرد و افزود: برای این پروژه ها هشت هزار میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

بهرامی ادامه داد: این پروژه ها در بخش های هدایت آب های سطحی، لایه روبی آبراه اصلی، خاکبرداری تراشه جاده کمربندی شرق روستا، ساماندهی میدان داخل روستا، بهسازی آب شرب روستا، بهسازی احداث چشمه آب، احداث پارکینگ روباز و احداث انباری دهیاری از جمله این پروژه ها بوده است که در هفته دولت افتتاح می شود.

کد خبر 37433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha