شهرستان بیجار ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی کردستان گفت: شهرستان بیجار ظرفیت و استعدادهای بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و تقویت زیرساخت‌های گردشگری دارد.

به گزارش کرد پرس، یعقوب گویلیان با حضور در شهرستان بیجار، گفت: بیجار از شهرهای بااقتدار استان در بحث امنیت است و این مسئله می تواند زمینه جذب سرمایه‌گذاران را در منطقه فراهم کند.

وی با اشاره به قدمت تاریخی این شهرستان، اظهار کرد: بناها و آثار تاریخی فراوان و متعدد بیجار ظرفیت بالایی در شناساندن جایگاه و اهمیت این شهر در سطح جهان دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی کردستان افزود: توسعه گردشگری این شهرستان و بهره‌گیری بیشتر از این ظرفیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی جامع است.

گویلیان ادامه داد: نیاز است با همراهی ادارات مربوطه و بخش خصوصی وهمچنین با ارتقای زیرساخت‌های لازم همچون ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی، برای ارائه خدمات بهتر و افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران در این شهرستان سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی در بازدید از پروژه موزه فرش این شهرستان نیز با تاکید بر تسریع در اجرای آن توسط مجری طرح، یادآور شد: این پروژه یکی از طرح‌های مهم استان است که امیدواریم با رایزنی‌های انجام شده شاهد معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان در بخش گردشگری باشیم.

کد خبر 37073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha