آزادسازی ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه تنگ حمام چوار

سرویس ایلام - خانه باغهای غیرمجاز ساخته شده در منطقه تنگ حمام شهرستان چوار با دستور قضایی تخریب و اراضی به حالت عادی برگردانده شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیر امور اراضی استان ایلام در این خصوص به خبرنگاران گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و چند فقره حکم قطعی صادره از محاکم قضایی در مجموع ۲۸۰ قطعه از زمین های کشاورزی شامل بنا، سکو و کانکس و ساختمان مسکونی و... به مساحت ۲۵۰ هکتار از اراضی منطقه تنگ حمام شهرستان چوار آزاد سازی و به حالت اولیه بازگردانده شد.

وی افزود: از این تعداد ۱۴۰ مورد از کانکس های غیر مجاز توسط صاحبان زمین با علم و آگاهی و رضایت کامل جمع آوری شد و ۱۴۰ مورد دیگر در روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه سال جاری توسط عوامل اجرایی با سه دستگاه لودر اعمال قانون شدند.

مدیر امور اراضی استان اضافه کرد: اعمال قانون با حضور ریاست محترم دادگستری چوار، عوامل انتظامی استان و شهرستان چوار و سایر مسئولین و با حضور صاحبان بناهای غیر مجاز و با رضایت آنها انجام شد که جا دارد از همه اهالی حاضر در محل اجرای احکام اعم از مصلحان و بزرگان و معتمدین محلی و همچنین کمک سایرین تقدیر و تشکر به عمل آید.

علی حسینی در پایان گفت: در هنگام اجرای این آزادسازی و قلع و قمع بناهای غیرمجاز، آقای اصلانی مدیر کل محترم بازرسی استان و هیئت همراه از منطقه مذکور بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 37010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha