بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی در کردستان به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۴ طرح در بخش آب با اعتبار مجموع ۲۲۰ میلیارد ریال در 3 شهرستان افتتاح می شود.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد گفت: یکی از این پروژه‌ها، احداث ۵ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتری پلی اتیلن و تجهیز ۲ حلقه چاه جهت تأمین آب به میزان ۱۵ لیتر در ثانیه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به شهر بلبان آباد است.

وی افزود: در شهرستان مریوان حفر و تجهیز چاه شماره ۵۲ نی و چاه مجتمع بیلو با احداث خط انتقال ۲ کیلومتری ۲۵۰ میلمتری اتیلن با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به مریوان در هفته دولت امسال انجام می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: در شهرستان بانه ارتقای کیفی تصفیه خانه آب شرب بانه (احداث مخزن تماس ازن ۳۰۰ متر مکعبی و دستگاه تولید و تزریق ازن به میزان ۳ کیلوگرم در ساعت) و همچنین انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سد سبدلو به طول ۲۱۰۰ متر با انتقال دبی به میزان ۳۵۰ لیتر در ثانیه و احداث بند آب با اعتبار مجموع ۱۲۰میلیارد ریال در قالب طرح آبرسانی به بانه به بهره برداری می رسد.

فرهاد ادامه داد: علاوه بر این پروژه ها، شرکت آبفا در طول سال نیز طرح های مختلفی در ۲ بخش آب و فاضلاب را در حال اجرا و تکمیل دارد که پس از به پایان رساندن عملیات اجرایی آنها، این پروژه ها نیز در لیست بهره برداری قرار خواهند گرفت.

کد خبر 36941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha