در برخی محلات ارومیه طی فصل بارش گل و لای تا بالای زانو می آید!

سرویس آذربايجان غربى- صادق توکلی مهر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در تعدادی از محلات ارومیه در فصل بارش گل و لای تا بالای زانو می آید و ساکنین و به ویژه کودکان با مشکلات عدیده ای دست به گریبانند، ولی با این حال، روی اولویت های پروژه های عمرانی در بین اعضا تمرکز و اتفاق نظر وجود ندارد.

به گزارش کردپرس، صادق توکلی مهر در هشتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از جابجا شدن اولویت ها اظهار کرد: بر روی اولویت های پروژه های عمرانی در بین اعضا تمرکز و اتفاق نظر وجود ندارد.

او افزود: مردم یکسری محلات از ما به عنوان عضو شورای شهر انتظاراتی دارند و ما نیز انتظار داریم در اولویت های برنامه ریزی شده در خصوص عملیات های عمرانی به این مهم توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در تعدادی از محلات ارومیه در فصل بارش گل و لای تا بالای زانو می آید و ساکنین و به ویژه کودکان با مشکلات عدیده ای دست به گریبانند و در تعدادی از محلات چاله های موجود در معابر بیداد می کند.

او با بیان اینکه ضمن اعلام حمایت از روند آسفالت فعلی ، خواستار تداوم فعالیت ها هستیم، عنوان کرد: ادامه آسفالت معابر خاکی را در حاشیه شهر به عنوان اولویت اول را خواستار هستم. رفع مشکلات به طور شفاف باید بصورت اولویت بندی شده در دستور کار باشد.

توکلی مهر با اشاره به انجام پروژه های جدید در برخی مناطق تأکید کرد: در حوزه فضای سبز باید اولویت ما مناطقی باشد که اصلاً و ابداً فضای سبز ندارند اما شاهدیم در مناطقی که شاید سرانه فضای سبز آن با استاندارد کشوری برابری می کند، شاهد اجرای پروژه هایی هستیم.

بنا بر اعلام کانال اطلاع رسانی شورای شهر؛ او با انتقاد از تیمداری والیبال علیرغم وجود مشکلات متعدد عمرانی و خدماتی در سطح شهر تاکید کرد: ردیف بودجه های برخی حوزه ها از جمله احداث دیتاسنتر کسر و به والیبال اختصاص داده شده است در حالی که ضروری است به حوزه های اینچنینی توجه ویژه داشته باشیم.

کد خبر 36897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha