ترکیه منتظر انتقام‌ ما باشد

سرویس سوریه- یکی از فرماندهان نیروهای مدافع خلق (YPG) اعلام کرد: ما انتقام کسانی که ناجوانمردانه جانباخته‌اند را از ترکیه می گیریم.

شورش کوبانی از فرماندهان میدانی نیروهای مدافع خلق (YPG) در خطوط تماس با گروه‌های مسلح تحت حمایت ترکیه، امروز در گفت‌وگو با رسانه های شمال سوریه، گفت: ترکیه و اردوغان باید بدانند که تاکتیک نبرد تغییر کرده است و ما دیگر نمی‌ایستیم تا نیروهایمان هدف قرار بگیرند.

وی ادامه داد: ترکیه باید منتطر انتقام نیروهای ما باشد و همه سنگرهای جنگ به محل نبرد ما با متجاوزان بدل می‌شود.

وی افزود: در همدستی با ترکیه برخی نفوذی ها نیز در جانباختن و هدف قرار گرفتن نیروهای ما نقش دارند که دیگر شمال سوریه جای امنی برای آن‌ها نخواهد بود.

وی با اشاره به جانباختن یکی از رزمندگان‌ زن نیروهای مدافع زن (YPJ)، گفت: فرمانده (ژیان توله‌ هلدان) یکی از فرماندهان قهرمان ما بود که در راه حفاظت از مردم به ویژه زنان جنگید. او همیشه به پبروزی می اندیشید و نماد یک زن آزاده بود اما با نقشه خائنان و با ماشین کشتار ترکیه جانباخت.

به گزارش کُردپرس، نیروهای ازادی بخش عفرین دو روز پیش اعلام کردند که در راستای مبارزه با تجاوزگری ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح در تاریخ ششم، هفتم و هشتم مردادماه طی سلسله عملیات‌هایی در اعزاز، عفرین و جرابلوس ۷ سرباز ترکیه را کشته و ۱۱ نفر دیگر را زخمی کردند. همچنین روز گذشته نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) از کشتن ۲۳ سرباز ترک و مجروح کردن دو سرباز دیگر در مرز ماردین واقع در مناطق حائل میان کُردستان ترکیه و کُردستان سوریه خبر دادند.

کد خبر 36859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha