اعضای هیأت‌ تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه انتخاب شدند

سرویس آذربایجان غربی- نماينده مهاباد در مجلس و طراح طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه از انتخاب اعضای هیأت‌ تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه خبر داد.

جلال محمودزاده در این باره به کردپرس افزود: اعضای کمیسیون کشاورزی با رای خود اعضای هیات‌های‌ تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه و شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی را انتخاب کردند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در نشست دیروز کمیسیون کشاورزی، اعضای آن کمیسیون با رای خود بنده و سیدسلمان ذاکر، کمال حسین‌پور، جعفر راستی، امیرقلی جعفری بروجنی، غلامرضا نوری، سمیه رفیعی، روح اله متفکر آزاد، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، علی علیزاده، معین‌الدین سعیدی، پرویز اوسطی، علی اکبر علیزاده، روح اله حضرت پور و وحید جلال زاده را به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از ستاد احیای دریاچه ارومیه را انتخاب کردند.

نماینده مهاباد گفت: همچنین با رای اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، بنده به عنوان عضو هیات تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد شرکت مادرتخصصی خدمات کشاورزی هم انتخاب شدم.

محمودزاده بیان کرد: ستاد احیای دریاچه ارومیه علی‌رغم هزینه کرد بیش از ۶ هزار میلیارد تومان نتوانسته کوچکترین اقدامی در جهت بهبود وضعیت دریاچه انجام دهد و به حیاط خلوت دولت جهت هزینه کرد اعتبارات در امر انتخابات و ماموریت های خارج از کشورِ اعضای ستاد، و هدر دادن بیت المال به نام احیای دریاچه ارومیه تبدیل شد.

او ادامه داد: هدف اصلی از طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی و اداری ستاد احیای دریاچه ارومیه بررسی این موارد و شفاف سازی در این خصوص است. متاسفانه اعتبارات تعیین شده برای ستاد در محل های دیگر و برای سایر پروژه ها که هیچ ارتباطی با ستاد احیای دریاچه ارومیه نداشتند هزینه شده‌اند!

در کردپرس بیشتر بخوانید؛

دریاچه ای که «بازیچه» شد!

تیر آخر مسئولان برای احیای دریاچه ارومیه ترک خورد!

احیای دریاچه ارومیه قربانی کش و قوس پروژه های نرم افزاری و سخت افزاری!

عقب گردی ٩ ساله؛ دریاچه ارومیه به نقطه آغازین بحران بازگشت

کد خبر 36363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha