رونمایی از مسکن ملی ساخته شده شهر ایلام

سرویس ایلام - مدیر کل راه و شهرسازی ایلام در آستانه سال اول دولت در جلسه شورای تأمین مسکن استان از پروژه مسکن ملی در شهر ایلام رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالله بهادری از پرداخت اولیه مبلغ آورده ۴۰ میلیون تومانی توسط ۲۸۹۳ نفر از متقاضیان استان تا کنون خبر داد.

او گفت: برنامه تولید مسکن در چشم انداز ۴ ساله استان ۳۲۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام خواهد رسید و ما بقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (باز آفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی) ، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: تا كنون ۳۸۸۰۸ نفر در برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام كرده اند که از این تعداد تا کنون ۶۵۲۴ نفر تأييد نهایی شده اند، و در حال حاضر ۲۷۹۳ متقاضی ۴۰ ميليون تومان سهم آورده اولیه خود را واريز كرده اند و پروژه به آنها تخصيص داده شده است.

بهادری افزود: علاوه بر اقدامات فوق تاكنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان، بنياد شهيد و بهزيستی برای احداث مسکن منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان می باشد افزود: با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و به کار گیری فناوریهای نوین هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل در احداث در حال رکورد زدن هست و قطعاً در پروژه های آینده نیز از این فن آوری استفاده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان عنوان کرد: در سایت های مسکن ملی زمین لازم جهت خدمات عمومی نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 36362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha