ناکامی راننده کردتبار مسابقات اتومبیلرانی جی تی 3

سرویس جهان- مشکل سیستم ترمز جلو لامبورگینی هوراکان متعلق به ایزاک توتوملو، راننده کردتبار مسابقات بزرگ اتومبیلرانی جی تی 3 را مجبور کرد مسابقات را ناتمام بگذارد.

به گزارش کردپرس کردپرس به نقل از نشریه اتومبیل اسپورت، ایزاک توتوملو، راننده کردتبار ساکن اسپانیا که قهرمانی مسابقات بین المللی جی تی 3 سال 2013 را در کارنامه خود دارد، روز گذشته در جریان مسابقات بزرگ جی تی 3 خود با ناکامی ناشی از تصادف روبه رو شد و از دور مسابقات کنار رفت.

بر اساس گزارش اتومبیل اسپورت، او که با خودروی لامبورگینی هوراکان در مسابقات کلاس جی تی 3 شرکت می کند و عضو تیم «مسابقات اتومبیل رانی کردستان» است، روز گذشته در حالی که تقریبا پیشتاز مسابقه بود، بر اثر عملکرد نامناسب ترمزهای جلوی خودرو دچار حادثه شد و موقتا از دور مسابقات کنار رفت.

این نشریه با اشاره به این که توتوملو در رقابت های تمرینی روز پنج شنبه با به دست آوردن زمان دو دقیقه و بیست ویک ثانیه و دو دهم ثانیه ردیف دوم جایگاه آغاز مسابقه را به دست آورده بود، به دلیل تصادف روز یک شنبه از دور مسابقه کنار رفت.

توتوملو در این مسابقه بهتر از روز پنج شنبه ظاهر شد و توانست زمان دو دقیقه و 19 ثانیه و 63 صدم ثانیه را به نام خود ثبت کند اما کمی بعد از ثبت این زمان دچار حادثه شد.

خودروی توتوملو در میانه مسابقه به موانع کنار مسابقه برخورد کرد اما آسیبی به او وارد نشد.

این راننده باسابقه مسابقات کلاس جی تی سه، اتفاق پیش آمده را ناشی از عملکرد نادرست ترمزهای جلوی لامبورگینیش دانست و گفت که به دلیل اشکال بوجود آمده در سیستم ترمز جلوی خودروی او تصادف گریزناپذیر بوده اما این به معنای پایان کار او نیست؛ چراکه چنین اتفاقاتی برای مسابقات اتومبیلرانی عادی است.

راننده کردتبار با اشاره به این که این اتفاق در یک مسابقه حساس و بزرگ برای او اتفاق افتاده، آن را یک بدشانسی بزرگ خواند.
ایزاک توتوملو قبلا برای تیم فرمول یک بارزانی مسابقه می داد .

کد خبر 36360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha