کشف ۴۷ قبضه سلاح  شکاری غیر مجاز در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در ارومیه با اشراف اطلاعاتی و عملیات ضربتی پلیس امنیت عمومی استان، خبر داد.

سردار "رحیم جهانبخش" در تشریح جزئیات این خبر به کردپرس اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی عملیات منسجم و با اشراف اطلاعاتی، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه قاچاق سلاح اقدام می کردند را شناسایی کند.

او با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، دو دستگاه خودروی سواری در یکی از روستاهای ارومیه توقیف که در بازرسی از آنها، تعداد ۴۷ قبضه سلاح شکاری به صورت غیرمجاز کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر اینکه پليس به طور جد با عاملان فروش سلاح غير مجاز برخورد شديد خواهد کرد، اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني و قاچاق سلاح، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ١١٠به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ١٩٧ پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس است.

کد خبر 36358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha