۶۰۰ واحد نانوایی در آذربايجان غربى کارتخوان هوشمند ندارند

سرویس آذربايجان غربى- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس گزارش کارشناسان هنوز به ۶۰۰ واحد نانوایی در سطح استان دستگاه کارتخوان هوشمند ارسال نشده و از این تعداد ۲۰۰ واحد نانوایی اقدام به دریافت کد رهگیری مالیاتی نکرده‌اند که این موضوع باید سریعاً برطرف شود.

به گزارش کردپرس، جواد کرمی در جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه در بحث نان نباید اجازه ایجاد هرگونه رانت داده شود، افزود: یکی از مهمترین وظایف مدیران دولتی، مقابله با رانت و فساد است که در این راستا در کنار مدیران هستیم.

او با بیان اینکه پس از اعلام رسمی و همزمان با سراسر کشور، استفاده از کارت‌های هوشمند نان در واحدهای نانوایی الزامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا پس از الزامی شدن، اگر واحدی از این سیستم هوشمند استفاده نکند، این اقدام موجب کاهش سهمیه آن خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به گزارش کارشناسان مبنی بر اینکه به ۶۰۰ واحد نانوایی در سطح استان دستگاه کارتخوان هوشمند ارسال نشده، افزود: از این تعداد ۲۰۰ واحد نانوایی اقدام به دریافت کد رهگیری مالیاتی نکرده‌اند که این موضوع باید سریعاً برطرف شود.

کرمی در رابطه با تقویت نظارت بر بازار و فروش نان آزاد در سوپرمارکت‌ها نیز گفت: اینکه نان یارانه‌ای به قیمت آزاد در سوپرمارکت‌ها به فروش برسد، به هیچ وجه قابل قبول نبوده و به زودی سوپرمارکت‌ها موظف به فروش نان با بسته‌هایی با آرم آزادپز خواهند بود تا از فروش نان یارانه‌ای به قیمت آزاد جلوگیری شود.

کد خبر 36331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha