احتمال بارش رگباری باران در روزهای پایان هفته جاری در کردستان

اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده احتمال بارش‌های رگباری و رعد و برق پراکنده در استان وجود دارد که بیشتر نقاط شرقی، مرکزی و شمالی استان را در بر می‌گیرد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان میزان بارش‌ها در حال حاضر زیاد برآورد نشده است اما با توجه به اینکه ماهیت بارش‌های تابستانی، خسارت زا است، کشاورزان استان باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی بیندیشند.

بر اساس این گزارش طی روزهای آتی شاهد رشد پوشش ابر در آسمان استان خواهیم بود و در این مدت همچنین سرعت وزش باد نسبتا شدید و پدیده گرد و خاک نیز در استان مشاهده می‌شود.

پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان نشان می دهد دمای هوای استان نیز از روز چهارشنبه روند افزایشی دارد و تا روز جمعه به طور میانگین ۲ تا 3 درجه بیشتر می‌شود.

همچنین در شبانه روز گذشته خنکترین نقطه استان شهر دهگلان با ۱۱ درجه بود و دمای هوا در گرمترین نقطه استان روستای سلین سروآباد به ۴۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

بر اساس این گزارش دمای هوای شهر سنندج مرکز استان نیز در شبانه روز گذشته در خنکترین حالت ۲۳ درجه بوده و در گرمترین ساعت به ۳۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 36114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha