نمایش فیلم های  کوتاه منتخب جشنواره های بین المللی و ملی در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد، گفت: نمایش فیلم های کوتاه منتخب جشنواره های بین الملل و ملی از مرداد ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری به نمایش در می آید.

رحیم بایزیدی با اعلام این خبر به کردپرس افزود: پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مهاباد که روزهای چهارشنبه در انجمن سینمای جوانان اکران می شد از مرداد ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری به نمایش در می آید .

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه نمایش فیلم های کوتاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اجرا خواهد شد،افزود: از تاریخ ٥ مرداد ماه هر هفته روزهای چهارشنبه ساعت ١٦:١٥ الی ١٨:١٥ فیلم های منتخب کوتاه جشنواره ملی و بین الملل برای علاقمندان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری به نمایش در خواهد آمد.

بایزیدی تصریح کرد: پاتوق فیلم قبلا دراتاق آموزشی انجمن و با حضور فیلمسازان و علاقمندان به فیلم برگزار می شد ولی از مرداد ماه این نمایش ها به صورت مستمر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن آمفی تئاتر ارشاد برگزار می شود.

او با بیان اینکه تمام علاقمندان به فیلم و سینما و افراد عادی و خانواده ها می توانند در این پاتوق ها به صورت رایگان شرکت کنند،یاد آور شد: جلسات نقد و بررسی فیلم های کوتاه همچنان بعد از نمایش با حضور فیلمسازان در انجمن برگزار می شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد اظهار کرد: از زمان شروع اکران فیلم های کوتاه ایران و جهان درانجمن سینمای جوانان مهاباد از سال ٩٦ در این شهرستان ١٠٦ اکران به صورت حضوری و مجازی و بیش از ٥٠٠ فیلم کوتاه داستانی،مستند،انیمیشن به نمایش در آمده است.

کد خبر 36110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha