دستگاه قضایی آذربایجان غربی در آزادسازی زندانیان مالی نیازمند اول شد

سرویس آذربایجان‌غربی- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از احراز رتبه اول دستگاه قضایی آذربایجان غربی در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی در تیر ماه سال 1401 خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی گفت : با همت و عنایت مردم نیکوکار و خیر استان و با زحمات ستاد دیه استان و کارکنان در دادگستری‌ها و زندانهای استان رتبه اول کشوری در آزادسازی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شده اند و این نشانگر همکاری ارزشمند مردم نیکو سرشت و خیراندیش استان هست.

عتباتی ابراز امیدواری کرد اگر این روند در استان استمرار داشته باشد هیچ فردی به علت مشکلات مالی در زندان نماند و از خانواده خود دور نباشد.

مدیر عامل ستاد دیه کشور مراتب تقدیر و تکیر خود را از عتباتی رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان و همچنین محمدی مدیر کل زندانهای استان، خیرین نیکوکار، هیات امنا و پرسنل زحمت کش ستاد دیه استان با ارسال پیامی اعلام کرده است.

این استاندر طول ماه رمضان سال جاری نیز در زمینه جمع‌آوری و جذب کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد رتبه دوم کشور را کسب کرده بود/.

کد خبر 36106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha