4705 پورت مخابراتی در کردستان ظرفیت سازی شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: 4 هزار و 705 پورت مخابراتی برای 3 سرویس مذکور در 61 نقطه شهری و روستایی ظرفیت سازی شده است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت با بیان اینکه اقدامات مخابرات در حوزه توسعه، نگهداری، تقویت و تعویض سیستم ها و تجهیزات مخابراتی به عنوان یکی از شاخص های عملکردی این مجموعه، دارای اهمیت است، گفت: در این راستا با سرمایه گذاری مبلغ فوق ظرفیت های مخابراتیِ 3 سرویس تلفن ثابت VDSL و ADSL به میزان چشمگیری ایجاد شده است.

وی به نقش تاثیرگذار پروژه های مخابراتی در حوزه توسعه و نگهداری در ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس های تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت اشاره کرد و افزود: حدود 4 هزار و 705 پورت مخابراتی برای 3 سرویس مذکور در 61 نقطه شهری و روستایی ظرفیت سازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزایش نیاز مشتریان به سرویس‌های دیتا در عصر حاضر را یادآور شد و اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 216 پورت ADSL در استان ظرفیت سازی شده است.

حکمت بر مقرون به صرفه بودن سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از سرویس های مخابراتی همراه با پایداری ارتباط تاکید کرد و ادامه داد: با ظرفیت سازی 2 هزار و 592 پورت سرویس تلفن ثابت در سال جاری، شرایط لازم برای ارائه آن به مشتریان در نقاط مختلف استان فراهم است.

وی با اعلام این مهم که واگذاری سرویس هاس جدید و نوین به مشتریان مخابراتی از استراتژی ها و برنامه های دارای اولویت منطقه است، یادآور شد: در سال 1401، حدود 900 پورت VDSL در نقاط شهری استان ظرفیت سازی و شرایط مناسب برای ارائه به موقع و پاسخگویی به نیاز مشتریان مهیا است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ارزیابی علمی و عملی شاخص های عملکردی مخابرات در حوزه توسعه و نگهداری سیستم های مخابراتی درحد مطلوب و مناسب را یادآور شد و بیان کرد: کسب رضایتمندی مشتریان در قبال سرویس های مخابراتی ارائه شده از اهداف و برنامه های مخابرات به منظور ارتقا و حفظ جایگاه برند مخابرات است.

حکمت سرمایه گذاری 29 میلیارد ریالی برای توسعه ظرفیت های مخابراتی در 2 حوزه تلفن ثابت و دیتا را بخشی از برنامه ها و پروژه های توسعه ایی درکردستان دانست و گفت: اقدامات توسعه ایی دیگری با تامین تجهیزات واعتبارات لازم به منظور تقویت و ایجاد ظرفیت ها و زیرساخت های مخابراتی در استان را در دستور کار داریم که بر اساس اولویت، اجرایی و محقق می شوند.

وی از ظرفیت سازی 4 هزار و 705 پورت مخابراتی با سرمایه گذاری 29 میلیارد ریال در 61 نقطه استان خبر داد.

کد خبر 36041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha