جهاد تبیین و وحدت ملی راهکار مقابله با دشمنان است

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی و تفرقه استفاده می کنند لذا امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به جهاد تبیین، آگاهی بخشی بیشتر برای عموم مردم و یکپارچگی و وحدت ملی داریم.

به گزارش کردپرس، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو روز شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ پیاده مهاباد با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مسلح در مقابل هرگونه تهدید دشمنان اظهار کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هر ابزار و دسیسه ای برای ضربه زدن به وحدت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند اما با عنایت الهی، در تمام این صحنه ها چیزی جز شرمساری و شکست نصیب دشمنان نشده است.

او ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی هنگامی که قدرت و صلابت نیروهای مسلح و آمادگی و عشق فرزندان این مرز و بوم را در مسیر دفاع از کیان کشور دیدند، از جنگ سخت و رو در رو به جنگ نرم روی آوردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی و تفرقه استفاده می کنند که خوشبختانه در تمامی آنها ناکام مانده اند.

امیر سرتیپ دوم حاجیلو تاکید کرد: هم اکنون ساختار نیروهای مسلح به روز، توانمند و پیش رونده است و برای مقابله با تمام طرح ها و برنامه ریزی های دشمنان قسم خورده کشورمان آمادگی کامل دارد.

او اضافه کرد: دشمنان تاکنون تنها گوشه ای از قدرت نیروهای مسلح را دیده اند و در صورتی که بخشی از امنیت، رفاه و آرامش مردم به خطر بیافتد، آن موقع است که آسمان و زمین برای آنان در هر جایی که باشند و عملیات را از هر نقطه جغرافیایی که برنامه ریزی کنند، تاریک، لرزان و نا امن خواهد شد.

به گزارش کردپرس، از ایرنا؛ در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات « امیر سرتیپ دوم اردلان گلیج «فرمانده سابق، «سرهنگ عیسی بیات» به عنوان فرمانده جدید تیپ ۳۶۴ پیاده شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد معرفی شد.

کد خبر 35576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha