اجرای طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح جامع عفاف و حجاب ویژه کارکنان ادارات اجرا می‌شود گفت: طرح جامع عفاف و حجاب در قالب قرارگاه ۲۱ تیر و همزمان با سراسر کشور در این استان انجام می‌شود.

به گزارش کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «بهنام دلریش» ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی بیان کرد: در این رابطه، ستاد به موضوع "گشت ارشاد مسئولان" از بُعد نظارتی و جهاد تبیین، اقدام می‌کند.

او از پیگیری موضوع مطالبه‌گری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: ثبت نام مردمی برای داشتن پشتوانه قانونی به منظور تبیین مطالبات آنها از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود که تاکنون بیش از 235 گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت مطالبه‌گری از مسئولان راه اندازی شده است.

دلریش، در ادامه بیان کرد: توهین به ارباب رجوع توسط ماموران دولتی جرم محسوب می‌شود.در صورت اهانت به ارباب‌رجوع، گشت مسئولان در وهله اول به صورت تذکر لسانی با وی برخورد کرده و در گام‌های بعدی تذکر کتبی، اقدام رسانه‌ای و گزارش به وزارتخانه در دستور کار قرار می‌گیرد.

او، از راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر ویژه اصناف نیز خبر داد و گفت: همچنین در حوزه‌های علمیه، بقاع متبرکه و هیئت‌های مذهبی نیز موضوع امر به معروف و نهی از منکر پیگیری می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد "لشکر سایبری" در سطح استان، نیز گفت: در این راستا خبرگان عرصه فضای مجازی شناسایی شده و ایجاد شبکه توسط ستاد در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 34049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha