رهبر حزب نسل نو: اتحادیه‌ میهنی و حزب دمکرات از برگزاری انتخابات هراس دارند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رهبر حزب نو دو حزب حاکم اقلیم کردستان را به‌ چالش کشیده‌ و گفت که‌ اگر واقعا ترسی از انتخابات ندارند، آن را برگزار کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری و تحلیلی شارپرس، شاسوار عبدالواحد رهبر حزب نسل نو، در اظهاراتی اتحادیه‌ میهنی و حزب دمکرات را متهم کرد که‌ به عنوان احزاب حاکم اقلیم کردستان از برگزاری انتخابات پارلمانی اقلیم هراس دارند و ضمن به چالش کشیدن رهبران این دو حزب، خطاب به‌ آنان اعلام کرد که‌ اگر ترسی از انتخابات ندارند، آن را برگزار کنند.

وی با اشاره‌ به‌ اینکه‌ حزب تحت رهبری وی با 4 سال سابقه‌ فعالیت سیاسی ترسی از انتخابات ندارد گفت که‌ نسل نو برای برگزاری انتخابات در انتظار اقدام این دو حزب حاکم است که‌ هر یک دارای ده‌ ها سابقه‌ فعالیت هستند و آنان را به‌ چالش می کشد و در انتخابات آتی میتواند جایگاه اول را به‌ خود اختصاص دهد.

همچنین تاکید کرد که‌ وضعیت حزب نسل نو با گذشت زمان بهتر شده‌ و برای احزاب حاکم دشوارتر و بدتر می شود و شهروندان و رای دهندگان بیشتربه‌ سوی نسل نو کشیده‌ می شوند و به همن دلیل برگزاری زودتر انتخابات به نفع احزاب اتحادیه‌ میهنی و حزب دمکرات است.

کد خبر 34027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha