ریاست اقلیم کردستان و احزاب سیاسی خود بخشی از بحران های اقلیم هستند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی حزب جنبش اسلامی کردستان اعلام کردکە نشست های ریاست اقلیم کردستان و احزاب سیاسی هیچ تاثیری در حل مشکلات و بهبود زندگی مردم اقلیم ندارد؛ چرا کە آنان خود بخشی از بحران های اقلیم هستند.

به گزارش کردپرس بە نقل از شبکە تلویزیونی ان. آر. تی، عبداللە ورتی در واکنش بەنشست سران احزاب سیاسی اقلیم کردستان کە در محل نهاد ریاست اقلیم کردستان و با حضور نمایندە ویژە سازمان ملل در عراق برگزار شد، اطلاعیە ای منتشر و اشارە کرد کە نچیروان بارزانی رئیس اقلیم این نشست را با احزابی کە عمدتا بە حاکمیت اقلیم نزدیک هستند، انجام دادە است.

سخنگوی حزب جماعت عدالت کردستان افزود کە در گذشتە نیز صدها نشست مشابە دیگر برگزار شدە وهیچ یک تاثیری در حل مشکلات و بهبود شرایط برای مردم اقلیم کردستان نداشتە، و موجب بروز بی عدالتی بیشترو نارضایتی مردم شدە اند.

وی اشارە کردکە بیشتر احزاب شرکت کنندە در این نشست ها پیشتر در دولت بودە و یا اکنون شریک قدرت هستند و به همین دلیل خود این احزاب و ریاست اقلیم، عامل و بخشی از بحران های اقلیم هستند و نمی توانند کە مشکلات را حل کنند.

پیشتر نیز سخنگوی حزب نسل نو اعلام کردە بود این حزب در نشست ریاست اقلیم و احزاب شرکت نمی کند، زیرا رئیس اقلیم خود معاون رهبر حزب دمکرات بودە و بخشی اصلی از مشکلات بە شمار می آید.

کد خبر 33966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha