ادامه کار مجلس عراق بدون تشکیل دولت،  آن را  به عنوان   بدترین مجلس مطرح میکند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس فراکسیون جنبش  نسل نو  در مجلس عراق گفت :  ادامه کار مجلس نمایندگان بدون تشکیل دولت  ،  آن را  به عنوان   بدترین پارلمان عراق  مطرح خواهد کرد.

به گزارش کردپرس ، سروه عبدالواحد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «السومریه» عراق با اشاره به اینکه مجلس نمایندگان در دوره نخست قانونگذاری خود شکست خورده است ، گفت : تعداد زیادی از نمایندگان مستقل مجلس ، قانون اساسی و ماده مربوط به زمان‌بندی تعیین شده در آن را نقض کرده اند، لذا ادامه فعالیت مجلس بدون تشکیل دولت، آن را به صورت بدترین پارلمان عراق مطرح خواهد کرد.

عبدالواحد تاکید کرد : بهترین گزینه اکنون گام برداشتن به سوی انحلال مجلس و مراجعه به دادگاه فدرال برای آگاهی از راهکارهای مربوط به روند این انحلال است.

وی با بیان اینکه چارچوب هماهنگی همچنان با طرح جریان صدر و تشکیل دولت بدون مشارکت این جریان و همچنین پیوستن جریان صدر به اپوزیسیون و خروج از روند سیاسی مخالف است ، افزود: ائتلاف سه جانبه نیز به وعده های خود به نسل نو عمل نکرده است.

سروه عبدالواحد تاکید کرد که نمایندگان مستقل مجلس عراق به دلیل تعداد اندک و دو دستگی توانایی ایجاد تغییراتی در عرصه سیاسی کشور را نخواهند داشت.

کد خبر 33960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha