هنرمند مهابادی رتبه نخست جشنواره ملی رادیو زیارت را کسب کرد

سرویس آذربایجان غربی- مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مهاباد از کسب رتبه نخست هنرمند این مرکز در نخستین جشنواره ملی رادیو زیارت خبر داد.

به گزارش کردپرس، اکبر قبادی در این باره بیان کرد: هنرمند جوان «شهرام میکائیلی» از کارکنان صداو سیمای مرکز مهاباد است که با نمایش رادیویی «شرط‌بندی» در این جشنواره ملی رادیو زیارت شرکت کرده و توانست با این اثر خود، رتبه اول را در رشته نمایش این جشنواره به خود اختصاص داده و موفق به دریافت تندیس جشنواره شود.

او افزود: نخستین جشنواره ملی رادیو زیارت در ۶ رشته از جمله خبر، موسیقی و نغمات، پژوهش و نویسندگی، نمایش، فضای مجازی، تولیدات ساده و ترکیبی و بخش ویژه شهید سلیمانی (رفیق خوشبخت من) به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

قبادی اظهار کرد: ۲ هزار اثر رادیویی در ساختارهای مختلف توسط شرکت‌کنندگان در این جشنواره، سال ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که مراسم اختتامیه این جشنواره چندین بار به دلیل اوج‌گیری بیماری کرونا به تعویق افتاد که بالاخره امسال برگزار شد.

گفتنی است؛ رادیو زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی با هدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت است و روزانه با افراد و قطب‌های فرهنگی و مکان‌های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می‌کند.

کد خبر 33930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha