معاون استاندار: با انباشت نخاله در حاشیه شهرها و جاده ها برخورد می شود

سرویس آذربايجان غربى معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و منظر گردشگری، با انباشت کنندگان هرگونه نخاله در حاشیه شهرها و جاده ها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش کردپرس، یاسر رهبردین امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند آذربایجان غربی با تاکید بر تعیین تکلیف و ساماندهی سایت های پسماند در سطح استان، افزود: مدیریت سایت های پسماند در راستای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و جلب رضایت مردم، در اولویت کاری دستگاههای متولی قرار گیرد.

او در ادامه برنامه ریزی برای تفکیک از مبداء پسماند در استان را ضروری دانسته و اظهار کرد: تعامل و هم افزایی بیش از پیش شهرداری ها و دستگاههای متولی در ساماندهی پسماند، به صورت جدی پیگیری شود.

رهبردین تشدید نظارت بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی در حوزه مدیریت پسماند را ضروری دانسته و تصریح کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست و منظر گردشگری، با انباشت کنندگان هرگونه نخاله در حاشیه شهرها و جاده ها برخورد قانونی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان با تاکید بر تسریع روند ساماندهی آلودگی زیست محیطی پسماند در سطح استان، افزود: با هرگونه کوتاهی در حفاظت از محیط زیست و صیانت از سلامت مردم، برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 33919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha