امکان  تغییر ریبر احمد ،نامزد  حزب دمکرات  برای  ریاست جمهوری عراق  وجود دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان –عضو حزب دمکرات کردستان  با اشاره  به  امکان  تغییر ریپر احمد ،نامزد این حزب برای تصدی منصب  ریاست جمهوری عراق  ، گفت :  مسعود بارزانی، رهبر این حزب  به زودی طرحی برای  برون رفت از  بن بست سیاسی کنونی ارائه خواهد داد.

به گزارش کردپرس ، شیرزاد قاسم در گفتگو با خبرگزاری «السومریه نیوز» افزود : حزب دمکرات کردستان همواره از همه طرح ها بویژه طرح نمایندگان مستقل مجلس عراق برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی استقبال می کند و آماده همکاری برای اجرای این طرح است .

قاسم ضمن اشاره به سفر اخیر رهبران حزب دمکرات کردستان به استان سلیمانیه و تاکید براینکه روابط این حزب با اتحادیه میهنی در حال بهبود است ، افزود: اکنون همه نگاه ها به طرح بارزانی دوخته شده است ، افزود: تأخیر در ارائه این طرح به دلیل تلاش بارزانی برای عادی شدن روابط میان همه احزاب سیاسی در عراق بویژه روابط با چارچوب هماهنگی و ائتلاف نجات ملی است.

وی در خصوص امکان تغییر نامزد کنونی حزب دمکرات کردستان برای تصدی منصب ریاست‌جمهوری عراق ، افزود: «نامزد ما همچنان ریپر احمد است، اما درصورت گردآمدن احزاب اصلی در اربیل ، امکان معرفی نامزد دیگری برای تصدی این منصب وجود دارد.

کد خبر 33917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha