طرح های هادی تکاب و شاهین دژ ناقص و غیر قابل قبول اند

سرویس آذربایجان غربی- نماینده شهرستان های شاهین دژ و تکاب از اجرای ناقص طرح هادی در روستای شهرستان های حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.

به گزارش کردپرس، حسن همتی در دیدار با رئیس بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی ضمن انتقاد شدید از سهمیه اختصاص یافته برای طرح هادی روستاهای تکاب و شاهین دژ، گفت: در سفر به روستاها تمام دهیاران و مردم از عدم اجرا و ناقص بودن طرح هادی گلایه مند هستند و این مسئله قابل قبول نیست.

او ادامه داد: بخش زیادی از سهمیه به روستاها در مرکز استان داده شده و این کاملا غیر منطقی است. قرار بود وامهای ۲۰۰ میلیونی به روستاها داده شود ولی هنوز خبری نیست.

همتی بیان کرد: شاهیندژ حدود ۱۰۸ روستای بالای ۲۰ خانوار و تکاب هم ۸۲ روستا بالای ۲۰ خانوار دارد ولی فقط در ۳۰ درصد روستاها طرح هادی اجرا شده که آنهم ناقص است و مردم این موارد را قبول ندارند.

در ادامه رئیس بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی ضمن ارائه گزارشی از روند کار گفت: در حال حاضر ما از بابت امورات گذشته بدهی داریم، تلاش می کنیم در سال جدید سهمیه شاهیندژ و تکاب را بالا ببریم و برای هر شهر سالانه ۱۰ روستا را در اولویت اجرای طرح هادی قرار دهیم ولی باید نماینده هم در مورد بودجه ما را کمک کند.

کد خبر 33913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha